مامانا شما شیر خودتون میدید یا شیر خشگ؟ بر چه اساسی انتخاب میکنید؟

۱۳ پاسخ

بر هیچ اساسی نباید انتخاب کنی . اگه شیر داری باید شیر خودت رو بدی . اگ نداری از سرناچاری شیر خشک بده. من از سرناچاری شیرخشک دادم

والا من خودم فقط شیر مادر خوردم اما دم به دقیقه مریض بودم در طول دوره بچگیم. فقط اولین شیر که از سینه مادر میاد میگن حکم واکسن داره و تا ۶ ماه نمیذاره بچه مریض بشه وگرنه شیرخشک رو انقدر غنی کردن که از شیر مادر هم قوی تر شده. حالا اگه آدم شیر خودش بیاد چه بهتر و اگه نیاد مجبوریم شیر خشک بدیم

جفتشووو
شیر خشکو کمکی میدم و روزایی ک بیرونیم یا میریم مهمونی
بقیشو شیر خودمو میدم🥹

من جفتشو میدم سر اولی شیرم کم بود جفتشو دادم سر دومی اگ شیرم زیاد باشه کلا برای خودمو میدم اگه کم باشه جفتشو میدم

والا من طبیعی انتخابمه اگر در اخر سزارین نشم
شیر خودم در نطرمه اگر در اخر شیر خشک مجبور نشم
کلا همه چی طبیعیشو میخوام اگر دخترم همراهی کنه

منی که هر دو رو امتحان کردم قطعااا انتخابم شیر خودمه

من هردو رو میدم ولی بشدت خجالت میکشم شیر خودمو بدم و از ی طرف بدم میاد.یا اگ شیرخودمو بدم دلم نمیخواد کسی بیاد نگاه کنه

قطعا شیر خودت بهتر از هر شیریه
اساس نداره وقتی بتونی و شیر داشته باشی شیر خودت میدی اگه سیر نمیشه شیر افزا میگیری میخوری که شیرت زیاد بشه شیر خشک در صورتی باید بدی که یا کلا بجه سیر نمیشه همش گریه میکنه اونم از ماه سوم باید به این فکر کنی یا اینکه کلا سی‌نت نگیره هر چی امتحان کردی سری سینه گذاشتی باز نمیگیره جوری که دکتر بکه دیگه شیر خشک بده وگرنه اصلا شیر خشک نده

سر دخترم شیر خودمو دادم همه میگفتن شیر خشک بده تپل بشه ولی من شیر خودما دادم وزنگیریش رو‌نمودار بود لزومی ندیدم شیرخشک بدم دیگه ، اینم اگر وزن گیریش با شیرم اوکی باشه فقط شیر خودم و میدم ، الانم خیلی استخون بندی محکمی داره دخترم خداروشکر

پسر اولم شیر خودموخورد / انشالله اگه شیر داشته باشم به این یکی هم شیر خودمو میدم/ شیرمادر مفیدتره جدا از اینکه بدن بچه هم قوی میشه و مقاوم تر میشه راحت تر هم هست🥴 البته که شیر خشک هم کامل و مقویه یکم دردسر اماده کردن داره فقط/ درمورد اینکه ی وقت مجبور باشی بچه رو جایی بزاری واسه چن ساعت هم فرقی نمیکنه هم میشه شیرخشک داد هم شیر خودتو بدوشی بزاری

شیر خودم
شیر خودت آنتی بیوتیک داره بدن بچه در مقابل بیماری مقاوم میکنه اگر خواستی شیر خشک بدی شیش ماه ب بعد بگو

من میخوام دوتاشو بدم

هردو(شیر مادر مقوی تر هست)

سوال های مرتبط

مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد