پسر باادبم🌷،مهراس تو پارک تاب سوار میشد پیاده نمیشد چند بار بردمش باخودم نونوایی اونجا بهش صفو نشون دادم هی گفتم یکی سمت ما یکی آقایون دیگ تو ذهنش صف نشسته هرجا میریم یکی نشسته بهش میگم یکی اون یکی تو راحت کنار اومد با نقاشی بهش یاد بده پارکو بکش بگو توام نوبتت شد فقط خودت برو ...
ای جونم چه با ادبه 😄خب چه ایرادی داره عزیزم اگه اجازه نمیداد بچه های دیگه بازی کنن بازم جای حرص خوردن داش ولی از نظر من این رفتارش خیلی مودبانه و با مزس
پس چرا دختر من میشینه رو سرسره پایین نمیاد میگه اینجا واسه من هیچ کس نباید سر بخوره😭
یعنی دیوونم کرده
عزیزممممم پسرم باادبه 😂😂😂
ولی خب حق داری نگران باشی از اینک در آینده همینطوری باشه و حقش خورده بشه باهاش صحبت کنی یا داستان بگی نتیجه ندارع ؟؟
ای جانم چ با ادبه بچم چیکارش داری 😍😑😘😘😘
حالا پسر من سوار میشه انگار تاب ارث باباشه😶تو خونه ام داره ها.اما باید با هزار ترفند بیارمش پایین.بعد اونیکی تاب خالی میشه به بچه ای که منتظره میگه تو برو بشین.بفرما خالی شد اونجا😐
چه باادب😍😍
احسنت باادب
پسرت با ادبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.