۹ پاسخ

پسر باادبم🌷،مهراس تو پارک تاب سوار میشد پیاده نمیشد چند بار بردمش باخودم نونوایی اونجا بهش صفو نشون دادم هی گفتم یکی سمت ما یکی آقایون دیگ تو ذهنش صف نشسته هرجا میریم یکی نشسته بهش میگم یکی اون یکی تو راحت کنار اومد با نقاشی بهش یاد بده پارکو بکش بگو توام نوبتت شد فقط خودت برو ...

ای جونم چه با ادبه 😄خب چه ایرادی داره عزیزم اگه اجازه نمیداد بچه های دیگه بازی کنن بازم جای حرص خوردن داش ولی از نظر من این رفتارش خیلی مودبانه و با مزس

پس چرا دختر من میشینه رو سرسره پایین نمیاد میگه اینجا واسه من هیچ کس نباید سر بخوره😭
یعنی دیوونم کرده

عزیزممممم پسرم باادبه 😂😂😂

ولی خب حق داری نگران باشی از اینک در آینده همینطوری باشه و حقش خورده بشه باهاش صحبت کنی یا داستان بگی نتیجه ندارع ؟؟

ای جانم چ با ادبه بچم چیکارش داری 😍😑😘😘😘

حالا پسر من سوار میشه انگار تاب ارث باباشه😶تو خونه ام داره ها.اما باید با هزار ترفند بیارمش پایین.بعد اونیکی تاب خالی میشه به بچه ای که منتظره میگه تو برو بشین.بفرما خالی شد اونجا😐

چه باادب😍😍

احسنت باادب

پسرت با ادبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیلا 💕💕 مامان آیلا 💕💕 ۳ سالگی
بچه های شماهم سرهرچیزی شدید گریه میکنن؟ امروز شوهرم تعطیل بود خونه بود دخترم به حدددددی امروز گریه کرده که تا حالا توعمرم همچین چیزی ندیدم سرهمه چیز بهانه وجیغ وداد گفته بریم پارک رفتیم اونجا مثل اینکه از تابش خوشش نیومد یه شری کرد بیاوببین اوردیمش یه پارک دیگه بازی کرده بعد خسته شده گفتیم بریم خونه؟ میگه نهههه بعد دوباره جیغ وداد وگریه که چرا این بچه ها از این سرسره میرن اینا مال منه قیامت به پا کرده بود وایساده بود پاهاشو میکوبید زمین هرچقدر حرف میزدیم فایده تداشت دیگه بغلش کرده شوهرم اومدیم ماشین خودشو میکوبید اینور اونور بادستش زد چشممو کور کرد اوندیم خونه الان آرومه😐ولی منو شوهرم به شددددددت دعوا کردیم اون میگه تو داد زدی بچه پرخاشگر شده مشکل اعصاب داره فلان منم میگم من به اندازه داد میزنم میگه باید ببریمش دکتر مغزواعصاب
تروخدا راهنمایی کنید یعنی من باعث شدم؟ من به جون عزیزم انقد دیگه دادنمیزنم که 😭😭😭متنفررررررررررم از بچه