شیرخشک های شماره دو کدوم مزه بهتری داره؟

۳ پاسخ

فک کنم نان خوشمزه تره

گیگوز من میدم چند روز هست خوبه بهتر از آپتامیل و ببلاک هست

من سوپرامیل میدم پسند کرده فعلا

سوال های مرتبط

مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی