۱۲ پاسخ

مطب پول دست مزد جدا میگیره ..دفعه بعد برو مرکز بهداشت رایگان نمونه میگیره و نمونه رو ببر ازمایشگاه و فقط پول آزمایشگاه میدی

زیاد گرفته خدایی

نیلوفر

منم هزینه ویزیت 650پاپ اسمیر 550آزمایشگاه هم 1500

هزینه انجام و ازمایشگاه و همه چیش….شد ۲میلیون

خواهرم یک ماه پیش با ویزیت دکتر ۱۵۰۰ شد

زیاد گرفت حتما رفتی پیش حسینی

من پیش دکتر خودم ولی تو بیمارستان ۳۰۰ نمونه گرفت ۷۰۰ هم ازمایشگاه دادم

دکتر انقد گرف با هزینه آزمایشگاه انقدر شد؟
من رفتم پیش ماما انجام دادم ۳۵۰ گرف
آزمایشگاه هم ۱و۵۰۰ گرف

پارسال دادم منم یادمه خیلی زیاد شد زورم اومد 😅

یعنی برا نمونه ای ک گرف دکتر تو مطب ازت نیگیره ازت گرف؟؟؟؟ یا هزینه ازمایشت؟؟

من چن روز پیش دادم 1400

سوال های مرتبط

مامان نفس👨‍👩‍👧 مامان نفس👨‍👩‍👧 ۲ سالگی