سلام عزیز مشکلی نیست. منم هیچ ویار و سختی نداشتم خداروشکر
سینه درد هم کلا نداشتی؟
نه بابا من سر بارداری اول از بارداری تا زایمان هیچی نفهمیدم 😂
ولی الان برعکس تا دلت بخواد،،،،
استرس نداشته باش مامان خوشگل
خوشبحالت☹
من که هنوزم حالت تهوع دارم
برو سجده شکر به جا بیار
واقعا خداروشکر کن روزی هزار بار انشالله که نی نی سالمه سالمه تهوع خیلی سخته خیلییی🤢
🥲بنده خاص خدا بودن چه حسي داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.