تکلیف ما که هیچ علائمی نداریم چیه الان همش استرس میگیرم بچه چیزیش شده باشه 🥲

۸ پاسخ

سلام عزیز مشکلی نیست. منم هیچ ویار و سختی نداشتم خداروشکر

سینه درد هم کلا نداشتی؟

نه بابا من سر بارداری اول از بارداری تا زایمان هیچی نفهمیدم 😂
ولی الان برعکس تا دلت بخواد،،،،
استرس نداشته باش مامان خوشگل

خوش‌بحالت☹

من که هنوزم حالت تهوع دارم

برو سجده شکر به جا بیار

واقعا خداروشکر کن روزی هزار بار انشالله که نی نی سالمه سالمه تهوع خیلی سخته خیلییی🤢

🥲بنده خاص خدا بودن چه حسي داره؟

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد