لباسای جنس خوب سایز صفراش بزرگتره.لباسای معمولی صفراش کوچیکه
من یه صفر گرفتم ولی خیلی کوچولو موچولوه🤏🏼🙃 فکنم کوچیک باشه براش
۳و۷۰۰پولش دادم بزورم شده باید تنش کنم🤨
من سایز ۰ همچنان تنش می کنم،ولی روش نوشته ۰ تا ۳ ماه
دخترم 3300 بود ، صفر تا سه ماه اندازه اش بود
بعضی صفر ها دقت کن قواره اش کوچیک برای بچه های نارس
۳۲۵۰ بود صفر تنش کردم
الانم صفر تا ۳ ماه
من پسرم ۳۳۵۰ به دنبا اومد تا دیروز سایز یک میبستم الان سایز دو
من صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.