۷ پاسخ

لباسای جنس خوب سایز صفراش بزرگتره.لباسای معمولی صفراش کوچیکه

من یه صفر گرفتم ولی خیلی کوچولو موچولوه🤏🏼🙃 فکنم کوچیک باشه براش
۳و۷۰۰پولش دادم بزورم شده باید تنش کنم🤨

من سایز ۰ همچنان تنش می کنم،ولی روش نوشته ۰ تا ۳ ماه

دخترم 3300 بود ، صفر تا سه ماه اندازه اش بود
بعضی صفر ها دقت کن قواره اش کوچیک برای بچه های نارس

۳۲۵۰ بود صفر تنش کردم
الانم صفر تا ۳ ماه

من پسرم ۳۳۵۰ به دنبا اومد تا دیروز سایز یک میبستم الان سایز دو

من صفر

سوال های مرتبط