هربار با ذوق درست میکنم ولی نمیخوره پس چی بدم بهش

تصویر
۱۷ پاسخ

آرادتا هفت ماهونیم همین بود تحمل کن عزیزم

عزیزم پسر منم به هیچ عنوان فرنی ساده نمیخوره خب حقم دارن
داخل فرنیش یه روز سیب یه روز موز بریز خیلی خوششون میاد با کوچولو نبات سفید

خیلی سفته پسر منم اگه سفت باشه نمیخوره یه کم شیر خودت یا شیر خشک قاطیش کن میخوره

چی هس دقیقا؟؟

بهش شیرخشک اضافه کن
پوره سیب له کن بهش اضافه کن
یکم پودر بادوم الک شده اضافه کن

من با اینا بهش میدم بخصوص وقتی سیب داخلشه خیلی بهتر دوسش داره

یکم نبات بنداز
یا سرلاک بگیر

منم یه ماه درس کردم ریختم آشغال از دیروز دیگه درس نمیکنم

خب با موز یا پوره سیب چیزی قاطی کن بذا طعم دار بشه بخوره

صبوری کن جانم،پسر منم تا پایان ۶ ماه حتی دهنش رو باز نکرد. الان حتی اگر نخوره هم به خودت استرس نده،بذار باش بازی کنه و با بافتش آشنا شه و خودش دستشو بکنه توی دهنش. غذای اصلی الان شیره. تو فقط داری این غذاهارو بهش معرفی میکنی،خودش کم کم شروع میکنه به خوردن

سفته باید شل تر باشه

خیلی سفته ابکیترش کن

از این پک بگیر خیلی خوشمزه و مقوی همشو میخوره

تصویر

اینم بگم به سیب موز تو 6 ماهگی مجازه ولی کم داخل فرنی اگ نمیخوره

موز اندازه یه بند انگشت یا سیب درختی
میکس کن بریز داخلش

من همیشه شیرم میریزم چون شیر بد میخوره مجبورم بریزم دیگ خوردش بدم

فقط فرنی دادی تاحالا بهش؟

دختر منم تا اواسط ۷ نمیخورد و اوق میزد کم کم خوب شد

عزیزم فرنیت خیلی غلیظه

مثل دختر من همه رو باید بریزم اشغالی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۷ ماهگی