۷ پاسخ

مامانت راست میگن اگه بچه مشکل خاص گوارشی مث رفلاکس نداره و تا الان خوب وزن گرفته غذاشو از همون ۶ ماهگی شروع کن

ماشاالله به این مادر فهمیده خوب می‌کنه 😂

عزیزم چ شیر خشکی میدی

6ماه تموم شه منظورش اینکه6ماهو1روز شه؟

خب اگه مشکلی نیست بزار پایان شش ماهگی عزیزم درستشم همینه

عزیزم مبارکش😍مامانت حق داره ماشالله بچت رشدش خوبه بدون مشورت دکتر بش غذا نده

جووونممم🥹♥️

سوال های مرتبط