مامانت راست میگن اگه بچه مشکل خاص گوارشی مث رفلاکس نداره و تا الان خوب وزن گرفته غذاشو از همون ۶ ماهگی شروع کن
ماشاالله به این مادر فهمیده خوب میکنه 😂
عزیزم چ شیر خشکی میدی
6ماه تموم شه منظورش اینکه6ماهو1روز شه؟
خب اگه مشکلی نیست بزار پایان شش ماهگی عزیزم درستشم همینه
عزیزم مبارکش😍مامانت حق داره ماشالله بچت رشدش خوبه بدون مشورت دکتر بش غذا نده
جووونممم🥹♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.