من دخترم 36/2روز سزارین شدم
من ۳۶ هفته و ۱ روز سزارین شدم.قبلش امپول ریه ۲ دوز زده بودم و ریه یچه تشکیل شده بود. وزنشم خوب بود و دستگاه نرفت🥰
اگ لازم باشه و دکتر صلاح بدونه تو هر هفته سزارین میکنن
من کیسه ابم سوراخ شده بود شدم
میکنن اما ریسکه بعد اصولا ریزن بچه ها تو این سن
میکنن ولی ممکنه بچت بره ان ای سیو
سوال منم هست ببینم تو هفته های پایین سز میکنن یا نه
اره چرا نشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.