۸ پاسخ

من دخترم 36/2روز سزارین شدم

من ۳۶ هفته و ۱ روز سزارین شدم.قبلش امپول ریه ۲ دوز زده بودم و ریه یچه تشکیل شده بود. وزنشم خوب بود و دستگاه نرفت🥰

اگ لازم باشه و دکتر صلاح بدونه تو هر هفته سزارین میکنن

من کیسه ابم سوراخ شده بود شدم

میکنن اما ریسکه بعد اصولا ریزن بچه ها تو این سن

میکنن ولی ممکنه بچت بره ان ای سیو

سوال منم هست ببینم تو هفته های پایین سز میکنن یا نه

اره چرا نشه؟

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا روزهای ابتدایی تولد