۳ پاسخ

سلامت مراکز دولتی خوب پوشش میده
تامین هم فقط درمانگاه های خوددتامین خوبه
تامین اگه تکمیلی نداشته باشی خیلی فایده ای نداره ولی خود درمانگاه های تامین اجتماعی خوبه

فکر کنم فقط به درد بیمارستانای دولتی و اینجور چیزا بخوره برای دارو ، سونو اینجور چیزا الکیه حتی تامین اجتماعیم همینجوریه فقط تکمیلی خوبه برای دارو اینا

سلامت اصلا ب درد نمبخوره من خودم ب شخصه انگار پولمو ریختم آشغالی😑

سوال های مرتبط