رایگانه درصورتی که بیمه داشته باشی نداشته باشی آزاد حساب میشه
اونم زیر۷سال نه ۲سال پسر من یه هفته پیش بستری شد هیچ هزینه ای نگرفتن♥️
اسفند پارسال پسرم بستری بود ۶ روز هیچی نگرفتن گفتن زیر ۷ سال رایگانه
زیر ۷ سال رایگان بودن برداشته شد
اره رایگانه فقط پول دارو رو باید بدی
بیمارستان مفید رایگانه زیر ۷ سال با بیمه سلامت
قبلا رایگان بود از سال جدید برداشته شد
منکه دولتی درمانگاه بردم پولی بود ویزیت ازاد انداره بیرون
اره درمونگاه از من پول ویزیت نمیگیره برا پسرام رایگانه
آبم بخوری باید پول بدی
بیمارستان کودکان بهرامی تا ۷ سال رایگانه
Noo
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.