۲ پاسخ

عزیزم این مواد غذایی شکمو سفت میکنه
کته ماش
ماست و نعنا
هویج خام
دوغ
موز

واسه اشتهای کم که گفتی خب اگه ویروس‌ توی بدن باشه‌ (حتی کم) بلاخره بدن مریض میشه
ما خودمونم ک مریض میشیم اشتهامون خیلی کمتر میشه
ب نظر من اگه حال عمومیش خوبه و بیحالی و تب نداره یا هر علائم دیگه ای،اسهالشو با همین مواد غذایی کنترل کن و چند روزی زمان بده که ویروس از بدن خارج شه
وقتی دوره ی ویروس بگذره خود ب خود بدن برمیگرده به روال قبل
ولی خب اگه خدایی نکرده علائمی دیدی ب نظرم ببر دکتر

اسهال بدن رو کم آب میکنه مواظب باش ببرش دکتر سرم و امپول بزنن واسش ویروس خیلی بدیه
بعد دارو غذا هم میتونی کته درست کنی با آب مرغ، عدس، سیب زمینی آب پز
آب سیب طبیعی خیلی برا اسهال خوبه، سنجد، تنقلات،

سوال های مرتبط