۱۷ پاسخ

عالی . خدا حفظش کنه

دخترت امسال میره پیش ۱ ؟

چهار سالگی واکسن زدن برای دخترت

پسر من ۱۰۳
۱۵
ب نظرم کمه مخصوصا وزن پسرم

منم باید امیر ببرم نمی‌دونستم.

بنظرم عالیه خدا حفظش کنه

دختر من ۱۳ کیلو قد نگرفتم ولی بالای ۱۰۰ شده

عزیزم قد تولد دخترتون چقدر بوده ؟
من پسرم قد تولدش۵۰ قد ۴سالگی ۱۰۵ بهداشت گفت جا داره بیشتر باشه . ولی بنظرم خودم که عالیه

نرماله

عین دختر من

عالیه پسرمن دوماه دیگه تولدشه وزن ۱۵قد ۹۷

عین دختر منه

هر دو عالیه عزیزم
ماشاءالله 😍

پسر منم دقیقا همینه

عالیه دخترمن چهارسالگی قد98وزن11/800

عالی

عالی
پسر منم دقیقا همینه

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرعلی ❤️ مامان ❤️امیرعلی ❤️ ۴ سالگی