۷ پاسخ

عزیزم هرچی خون بیشتر پمپاژ کنی قلب تندتر میزنه بعد قلب زن باردار نسبت به بقیه به خاطر تولید خون تندتر از بقیه مردم میزنه من بعضی وقتا کل بدنم میلرزه میدونم داره خونرسانی میکنه بعضی وقتا تنگی نفس تپش قلب ولی عادیه بعد چند دیقه نرمال میشه خودش

طبیعیه باز ب دکترت یگو

من وقتی میخوام بخوابم اینجوری میشم بعد کم‌کم بهتر میشم

منم گاهی تپش قلب میگیرم و نفس کشیدن کم میارم فردا نوبت دکترم بهش بگم ببینم چی میگه

منم مثل شما بودم. خفگی شدید بهم دست میداد، نوارقلب و اکو قلب و اینا انجام دادم، چیزی نبود و یه مدت با این مشکل سر کردم، الانم یه تایم هایی از روز اینجوزی میشم ولی نسبت به قبل بهترم. پزشک قلب گفته بود چون هفته م رفته بالا طبیعیه این احسای تپش ها

منم تنگی نفس دارم گاهی اوقات ولی قلبم اینطوری تند تند نمیزنه
به دکترم گفتم گفت یه دکتر قلب برو ولی هنوز نرفتم راستش
شماهم با دکتر مشورت کن ببین چی میگه

منم مثل تو بودم ولی هفته ی بالا...دکتر بهم پراپرانول داد خوب شدم الان..ضربانم رو ۱۱۰ بود

سوال های مرتبط