من … اره خوبه نرم تر از مای بیبی بود
من تازه یه بسته گرفتم انگار نم میده جالب نیست مای بیبی و هانیز خوبن
به پوست بچه من نساخت
مای بیبی بهتره
من یه بار استفاده کردم واسه دخترم راضی نبودم مای بی بی خیلی خوبه راضیم
من یک بسته گرفتم حس میکنم نم پس میده مای بی بی بهتر بود
من از اول مولفیکس استفاده کردم خیلی راضی هستم این هفته یه بسته مای بیبی داشتم استفاده کردم بنظرم مولفیکس نرم تر از مای بیبی هست پسرم دوبار جیش کنه مای بیبی سفت میشه ولی مولفیکس اینجوری نیست تازه پسرم تا حالا عرق سوز نشده بود به لطف مای بیبی شد
من مولفیکس استفاده میکنم ولی دخترمهربار پیپی میکنه لباساش کثیف میشه نمیدونم مشکل از پوشکه یا مشکل از بستن منه
مولفیکس نشی داره، من راضی نبودم، مای بی بی خوبه
بله راضی ام؛ کسانی که نوشتن نم میده مطمئنم دیر به دیر عوض میکنن
من استفاده میکنم راضیم
من مای بیبی استفاده میکنم خیلیم راضیم
عالیه راضیم
خوبه ولی چسبش ضعیفه ، مای بی بی بهتره
من مای بیبی میبستم بچم حساسیت داشت مولفیکس گرفتم
نازک تر از مای بیبی هست که خب بهتره بچه خیلی گرمش نمیشه
نم نداده تاحالا پس ندادع تاحالا
تنها ایرادش بنظرم چسبشه که یکم ضعیفه نصبت به مای بیبی
من،بله خیلی
من اول مای بی بی استفاده میکردم
ولی کشاش خیلی زبر بود و جا مینداخت و اینکه خیلی در میز
مولفیکس گرفتم اصلا جا نمیندازه
تا حالا هم در نزده
من اول مای بیبی استفاده میکردم الان کلا مولفیکس میگیرم
من هم مولفیکس هم مای بیبی استفاده میکنم
مولفیکس گاهی از لبه پوشک نشتی داشت
در کل خوب بود شایدم من بد میبستم چون الان نشتی نمیده
من استفاده میکنم راضیم
استفاده میکنم عالیه راضیم
من مای بیبی میبندم براش یه بسته مولفیکس داشتم باز کردم بستم امشب که پیپی کرده بود نشتی داده بود پشت کمرش کثیف کرده بود و لباسش . حالا نمیدونم من بد بسته بودم یا مشکل از مولفیکس بوده . ولی مای بیبی تاحالا پیش نیومده بود نشتی بده
من استفاده کردم پسرم حساسیت داشت نسبت ب مولفیکس ولی مای بیبی راضی بودم
من استفاده میکنم
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.