خداروشکر حساسیت برای دختر من خیلییییی کمتر شده نسبت به اوایل
پسر من الان نزدیک شش ماهگیه
دکترش گفت یکم از کره پاستوریزه شروع کنم برای تست که ببینم بهتر شده یا نه
الان تو فرنی و حریره بادوم میریزم میخوره تا حالا که مشکلی پیش نیومده خداروشکر
کمکم از شش ماهگی شروع کن تست بگیر ببین رد کرده یا نه
دکتر پسر من گفت تا شیش ماهگی خوب میشه ولی در کل تا یک یا دوسالگی هم میتونه ادامه پیدا کنه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.