۳ پاسخ

والا حقیقتش من یبار بردم گفت ۶ ماه بعد بیار دارو خاصی هم نداد خیلیم بداخلاقه اصلا جواب نمیده درست درمون به سوال

دکتر کودکانه ؟

سلام عزیزم، من همکارم دخترشو میبرد برا قد و وزن، ماشالله بعد یک سال که دیدمش واقعا هم قدش بلندشده بود همم‌وزنش ماشالله بهش، اون که راضی بود اما به شرط اینکه مرتب ببری

سوال های مرتبط