۷ پاسخ

عههه حامله شدی😍
منکه سقط کردم دیدی

اره عزیزم

اره عزیزم منم همونجوریم

طبیعیه

نگران نباشید گاهی هیچ علائمی نیست میره دوباره بعد دو روز برمیگرده

آره عزیزم علائم میاد و می‌ره طبیعیه

وااای منم مث توام دارم نگران میشم
دردش کم شده داره از بین میره
طبیعیه یا نه؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد