گل پسرمممم خوابش برد غذا نخورد بمیرم 🥺

تصویر
۴ پاسخ

عذاب وجدان های اخر شب مادرا🙂

اشکال نداره یه روزایی پیش میاد.

منم واسش درست کردم
یکم خورد همشو بالا اورد
دوبارع بش دادم ۳ قاشق بیشتر نخورد

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم تم ماهگرد تولد دندونی آشپزباشی و...هرکس سفارش داشت بیادپیوی روبیکا ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سوال های مرتبط

مامان آوین👶🏻❤ مامان آوین👶🏻❤ ۱ سالگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی