میخوای تا آخر عمر نگهش دار ، تو اروپا از سه سالگی شروع میشه اموزش رسمی ، دختر من از سه سالگی مهد میره خودش کاراش تو مهد انجام میده ، من فکر نمیکردم آنقدر شعر و آموزش خوب بتونه یاد بگیر واقعا قبل و بعد مهد ی دختر دیگه شد
منم مثل شما فکر میکنم اصلا دلم نمیخاد بره پیش ۲ حوصله ایکه صبح بیدارسم ببرمش رو ندارم
نه اصلا...خودش به شدت دوست داره
ومنم واقعادوست دارم بره باهمسن وسال هاش وقت بگذرونه مستقل بشه
درود عزیزم
تنها نیستی منم مثل شما فکر میکنم و دوست دارم سال بعد پیش ۲ بفرستم و بعدش کلاس اول
نه بابا بنظرم خوبه
من پیش ۱ هم فرستادمش
پیش که احبار نیست من نمیفرستمش میبرمش مهد قرآن بعد انشاالله کلاس اول میفرستمش
پسر من که اصلا مستقل نبود رفتنی پیش اونقدر نگرانش میشدم ولی رفت خیلی فرق کرد با اینکه امسال زیاد هم نرفتن
به نظر منم خیلی زوده
تابره کلاس اول ۶ سال میشه دیگه
دقیقا همسر منم همین رو میگه
حالا دخترای من از مهر پارسال دارن میرن مهد کوچیکه هم ۳/۵ سالش هست اونم میره ولی همسرم میگه سال دیگه هم بزاریم مهد یه سال دیرتر بره مدرسه
من که از ۳سالگی فرستادمش چی
منم همین فکرو میکنم
دیگه نفرستیم چیکارکنیم؟؟؟ازهمسن وسالای خودش عقب میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.