بستنی خطر دیابت نداره؟؟

۳ پاسخ

هرروز بخوری داره

دیابت داری مگه اون از اول ماه بارداری مشخص میشه اما کم اشکال نداره

داره دیگه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی