مامانا بستنی سنتی عیبی نداره بخورمم

۵ پاسخ

زعفرونی نباشه فقط.

ن نخور خیلی ضرر دارههه

فقط پاستوریزه

میگن شیرش خامه نخور سنتی از بقیه بخور

نه خوبع

سوال های مرتبط

مامان نفس یا آدرین مامان مامان نفس یا آدرین مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی قصد بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
الناز الناز قصد بارداری