بستنی فقط باید پاستوریزه باشه سنتی پاکتی بگیر از بستنی فروشیا نگیرم چون پاستوریزه نیستن و شیر رو نمیجوشونن باکتری شیر از جفت عبور میکنه و رو جنین اثر میزاره
اگه قندت بالا نیست هیچ مشکلی نیست
از جای خوب بگیر نه.
بخاطر این میگن چون احتمال داره شیرو نجوشونن و خدایی نکرده ب تب مالت واگیر بشه آدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.