مامانا بستنی سنتی ضرردارع تو بارداری؟

۳ پاسخ

بستنی فقط باید پاستوریزه باشه سنتی پاکتی بگیر از بستنی فروشیا نگیرم چون پاستوریزه نیستن و شیر رو نمیجوشونن باکتری شیر از جفت عبور میکنه و رو جنین اثر میزاره

اگه قندت بالا نیست هیچ مشکلی نیست

از جای خوب بگیر نه.
بخاطر این میگن چون احتمال داره شیرو نجوشونن و خدایی نکرده ب تب مالت واگیر بشه آدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته دهم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی