۶ پاسخ

مورلی کاسه ای راضیم ازش

ژل ابرو
مورلی خوبه قیمتشم ۱۵۰ خیلی خوبه سفیدکم نمیزنه

مورلی اصلی عالیه من خودم مغازه دارم کلا فقط مورلی و گابرینی میارم ولی مورلی پر فروش تره خودمم مورلی استفاده میکنم اصلا سفیدک نمیزنه

مورلی مشکیشو میزنم سفیدک نمیزنه

من اینو دارم خیلی خوبه مارک مورلی

تصویر

ژل ابرو تروفیس، از سایت دکتر گلشید قربانیان گرفتم خیلی راضی ام خوب لیفت میکنه، اما دستمالی کنی سفیدک میزنه

سوال های مرتبط