مورلی کاسه ای راضیم ازش
ژل ابرو
مورلی خوبه قیمتشم ۱۵۰ خیلی خوبه سفیدکم نمیزنه
مورلی اصلی عالیه من خودم مغازه دارم کلا فقط مورلی و گابرینی میارم ولی مورلی پر فروش تره خودمم مورلی استفاده میکنم اصلا سفیدک نمیزنه
مورلی مشکیشو میزنم سفیدک نمیزنه
من اینو دارم خیلی خوبه مارک مورلی
ژل ابرو تروفیس، از سایت دکتر گلشید قربانیان گرفتم خیلی راضی ام خوب لیفت میکنه، اما دستمالی کنی سفیدک میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.