اره ولي كرير براي خواب شب مناسب نيس من تشك انتي رفلاكس گرفتم موثر بود بعد اروغ گيري هم ي ده دقيقه رو شونم نگهش ميدارم بعد ميذارم تو جاش
منم دشک انتی رفلکس عصای دستم شد
بیست دقیقه هم تو بغلم نگهش میدارم اروغ میگیرم قطره سدیم کلراید میریزم شیر ای ار پیشنهاد به هیچ عنوان نمیکنم بد تر شد دختر من اما شیرش باید بسازه بهش
قطره کیتیزول دکتر نوشت یکدکتر دیگه بردم گفت معده اش به شدت اسیب میبینه دخترم خروقت میخورد به شدت نا اروم بود که قطعش کردم پس تا میتونید قرص و شربت ندید با این روش ها میشه کنترلش کرد صبوری بالا میخواد بعد شیر بچه رو تکون ندید بازی نکنید بیست دقیقه ثاف نگهش دارید
برا کولیک هم قطره کولیک عالیه کولیکید اب رو اتیش بود برا دخترم
الان بعد کولیک و رفلکس فهمیدم اون دوران پادشاهی بوده الان درد دندان به نظرم از کولیک و رفاکس سختتره
۱_آروغش رو بگیرید
۲_۱۵ دقیقه تو بغلتون به حالت ایستاده بغلش کنید
۳_اگه شیر خشکیه شیر رو با دمای مناسب به بچه بدید نه خیلی گرم نه خیلی سرد
۴_حجم رو کم کنید ،تعداد دفعات شیر دهی رو زیاد کنید
۵_شیر خشک اگه میدید ،شیر رو با یه قاشق چای خوری هم بزنید،شیشه رو تکون ندید چون کف میکنه حجم حباب هواش زیاد میشه
من که چند شبه تو کریر میخوابه 🫢
من تشک انتی رفلاکس براش خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.