عزیزم خستگی و بی حوصلگی یار دیرینه ی تیرویید کم کار هست ، باید کنار بیای اگه داری، من طوری بودم حتی ی لباس نمی تونستم پهن کنم خیلی بده، خدا کنه نداشته باشی
خب کم کاری با قرص هم ۴ هستی باید دز داروت رو اضافه کنه
بله ،فك ميكنم دوز قرصتونو بايد بيشتر كنيد يا تعداد روزهايي ك ميخوريد رو با دكترتون مشورت كنيد
بله عزیزم لب مرز هستی ولی نمیشه گفت کمکاری تیرویید داری.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.