۴ پاسخ

عزیزم خستگی و بی حوصلگی یار دیرینه ی تیرویید کم کار هست ، باید کنار بیای اگه داری، من طوری بودم حتی ی لباس نمی تونستم پهن کنم خیلی بده، خدا کنه نداشته باشی

خب کم کاری با قرص هم ۴ هستی باید دز داروت رو اضافه کنه

بله ،فك ميكنم دوز قرصتونو بايد بيشتر كنيد يا تعداد روزهايي ك ميخوريد رو با دكترتون مشورت كنيد

بله عزیزم لب مرز هستی ولی نمی‌شه گفت کم‌کاری تیرویید داری.

سوال های مرتبط