دردپریودی دارم🤦‍♀️

۷ پاسخ

عادیع منم گاهی دارم ..ماه درده میگن

من تو مجردی درد پریودیم زیاد بود بابام منو میبرد یک آمپول میزدم خوب میشدم بعد زایمان خوب شدم خداروشکر درد دارم کم

من هم دارم ولی دیکه باید صبر کنم ماله بچه اس/یه دفعه می ببینی شکمم سفت میشه لگن درد میکنه با شکمم درد میکنه این بچه اس داره هم می چرخه هم جا باز میکنه باید تحمل صبر کرد تا زایمان کنی گلم

من از ۳۴ هفته و ۵ روز درد پریودی دارم

سه چهار روزه منم دارم ولی روزی یکی دوبار

تازه اول ماجراست منم دیشبم داشتم شدید🥴

وای منم دیشب داشتم کمرم درد داشت

سوال های مرتبط

مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی