۳۴ پاسخ

حالا دخترم نه ،مثلا بگه مامان چه ناز شدی،کلمه مامان ناراحتم می‌کنه فقط ،بقیه نه

والا چرا ناراحت میشم،اخه مثلا دخترم نگاه من می‌کنه میگه ماما، مادر شوهرم میگه جونم🙄یا باباشو بچم صدا میزنه،در صورتی که باباشم پیششه پدر شوهرم میگه جونم
آخه چه معنی داره،با این کارا پس فردا بچه گیج میشه
ولی مثلا از اینکه بهش بگن دخترم نه ناراحت نمیشم

بستگی داره طرف کیه و چه منظوری داره
مثلا دوستم وقتی میخواد پسرمو بغل کنه بهش میگه بیا بغلم مااادرم ؛ناراحت نمیشم چون میدونم از عمق وجودش و از روی دوست داشتن میگه

من تاحالا ندیدم غریبه ب بچه ی یکی دیگه مامان! ولی مامانم و مادرشوهرم میگن؛ ن ناراحت نمیشن اوناام مادربزرگن دیگه
ولی بقیه بگن چرا ناراحت میشم حتی اگه بگن دخترم

خب بعضی مادرا حساسترن ،باید بقیه درک کنند مادرو

ن چ اشکال داره

بعضی دخترم و مامان گفتنا از روی علاقش و من ناراحت نمیشم من خودم به بچه های دیگه مثلا میگم دخترم یا پسرم یا میگم ماااادر

والا نمیدونم اما من خودم بچه های همسن آوش میبینم از دهنم میپره مگیم دخترم و مامان و .... صرفا چون یه لحظه مثل بچمم میبینم حالا ناراحت بشن یا نه نمیدونم

ن بابا

من بدم میا
ما داریم جر میخوریم بعد یکی دیگ خ. دشو مامان بدونه ؟ چه غلطا

دختر من چون فقط مامان بابا میگه
به مامانم و مادرشوهرمم‌هم میگه مامان چرا ناراحت بشم اونا هم میگن جونم

نه نمیشه خودم به خواهر زاده میگم دختر قشنگم جیگر من نبات من
خواهرم وقتی حال پسر کوچیکم می‌پرسه میگه پسرم چیکار می‌کنه عشق من

بعضیارافازمیگیره...دخترمن به همه خانوما میگ مامان به همه مردامیگ بابا...این وسط جاریم عازمیگیره فکرمیکنه واقعا مامان بچه ی منه...تازه یه دوباربچه های جاریم گفته ک مامانم مامان مهیاس.منم خیلی بدم اومده نمیدونمم چی بگم

من ناراحت نمیشم اتفاقاً به نظرم محبتشون رو میرسونه

ن ناراحت نمیشم خب از رو دوسداشتن میگن چرا باید ناراحت بشم😐

منم بدم میاد مادر شوهرم برادرشوهرام خاهرشوهرام میگن بچه ام پسرم

نه چرا

نه عزیزم چرا ناراحت بشیم
من حسم اینه ک اون طرف انقد بچتو دوس داره اینجوری صداش میکنه

نه عزیزم ،اولا یکم برام حس بدی داشت،بعدش فکر کردم گفتم خب بگه،از رو دوشت داشتن میگن،اصلا یه درصد بخوان از رو حرص درآوردن هم بگن خب بگن،مگه به گفتنه،از صبح تا شب هزار بار بگه مگه فرقی داره مامانش منم

والا من نمیدونستم کسی ممکنه بدش بیاد به پسر برادر شوهرم بعضی وقتا میگم پسرم اونم چون از نوزادیش پیش خودم بود

بگع دخترم ناراحت نمیشم
ولی میگه نگا مامان
بدم میاد ازش
خودتون میدونین کیو میگم 😂😂😂

نه ،مامانم مادرشوهرم خواهرم خواهرشوهرم همیشه اینجوری صداشون میزنن ،ما ترکیم،اکثرا بچه هامو عزیز قیزیم یا عزیز اوقلوم یا عزیزبالام صدا میکنن من ناراحت نمیشم اصلا چون خب همشون واقعا دوستشون دارن

نمیدونم چرا ولی من ناراحت میشم خوشم‌نمیاد کسی به غیر خودم بگه

نه ناراحت نشو منم بچه میبینم‌میگم‌مادر چقد نازی

مثلا طرف دخترخاله یا دخترعمه مجرد باشه بگه ،

اگ الان طرف خانواده شوهر نباشن نه ناراحت نمیشم

نه من خودمم پسر عموم هفت سالشه از اول خیلی دوسش دارم همیشه بهش میگم پسر من جیگر من حالا از وقتی سانیار اومده کمتر شده ولی به نظرم از روی علاقع این کلمات گفته میشه

ن ناراحت نمیشم از اون جهت،ولی زن داداشم بچه دار نمیشه دلم براش میسوزه وقتی دخترمو ناز میکنه جوری میشم احساس میکنم حسرت میکشه 🥺

آخه بستگی داره کی بگه وچه منظوری داره؟
مه خودم مادرشوهرم بگه ناراحت میشم.چون یه بار حرفمون شد گفت بچه رو ازت میگیرم بعدش که آشتی کردیم میخواست مسیحا رو بغل کنه میگفت بیا بغل مانی یا مثلا بیا پیش مانی.منم اون حرفش یادم میومد میگفتم این از الان داره اینو یاد مسیحا میده که ازم بگیردش

همه مثل هم نیستن ولی اگر اینجوری نیاز نیس از خودت ناراحتشی آدم وقتی جای تموم نداشته هاش یکی میذاره نمیخاد اون ی نفر با کسی تقسيم کنه

من میشم

نه چون خودم هم میگم

🙄🙄🙄🙄 نه والا

😐😐😐😐😐😐مگه ناراحتی داره

سوال های مرتبط