نه اصلا
وای روغنی هست اصلا نذاریا
آمپولو نمی دونم ولی چون روی اکثر دارو ها نوشته در دمای زیر ۲۵ نگهداری و از یخ زدگی حفظ شود.. من میزارم دارو ها رو توی در یخچال.. چون اگه تابستون باشه که دما میره تا بالای ۳۰ اگر هم زمستون باشه یا خیلی سرده یا شوفاژ روشنه باز گرمه
من یخچال میزارم یه ربع قبل در میارم گرم بشه . اخه یه روزایی میبینی گرمه هوا دما تا ۳۰ یا۲۵ ب بالا میره
آره
نه اصلا
هم میتونی بیرون باشه هم یخچال فرقی نداره و اصلا هم نیاز به یخچال نداره
نه ..
اره عزیزم اگه تو یخچال نزاری اب می شه و نمی تونی استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.