دوستان امپول پروژسترون یخچالیه؟

۸ پاسخ

نه اصلا

وای روغنی هست اصلا نذاریا

آمپولو نمی دونم ولی چون روی اکثر دارو ها نوشته در دمای زیر ۲۵ نگهداری و از یخ زدگی حفظ شود.. من میزارم دارو ها رو توی در یخچال.. چون اگه تابستون باشه که دما میره تا بالای ۳۰ اگر هم زمستون باشه یا خیلی سرده یا شوفاژ روشنه باز گرمه

من یخچال میزارم یه ربع قبل در میارم گرم بشه . اخه یه روزایی میبینی گرمه هوا دما تا ۳۰ یا۲۵ ب بالا میره

آره

نه اصلا
هم میتونی بیرون باشه هم یخچال فرقی نداره و اصلا هم نیاز به یخچال نداره

نه ..

اره عزیزم اگه تو یخچال نزاری اب می شه و نمی تونی استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته سی‌ام بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری