دوستان این آمپول پروژسترون ؟

تصویر
۸ پاسخ

اینا خارجیه؟

ولی میگن خوبه جلو گیری می‌کنه از زایمان و دهانه رحم رو سفت میکنه

بله عزیزم همینه ، هفتگی تزریق میشه جهت جلوگیری از زایمان زودرس، طول سرویکس منم انتی و انومالی ۳۸ بود ، سونو وزن رفتم شده ۴۳

نمیدونم خودمم میزدم ولی ب تعصیرش نفهمیدم انومالی طولم بود ۲۹ ولی تو ۲۸ هفته رفتم شده بود ۳۰ یعنی این همه مدت همین بود طولم

بله
دونه ای چندخریدی

اره‌‌
به منم داده بود هفته ای یکی تزریق کنم

آره عزیزم.

ارع هفته باید بزنی؟؟

سوال های مرتبط

مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد