۱۷ پاسخ

تا ۱۸ ماهگی فرصت هست
دختر منم درنیاورده

شنیدم تا 13 ماهگی وقت دارن

من از دکتر پرسیدم گفت تا ۱۶ ماهگی وقت هست

بچه من تازه ی کوچولو دندونش دراومده
ی خط سفید

پسر منم هنوز در نیاورد دکتر گفت تا ۱۳ ماهگی وقت داره

تا ۱۳ ماهگی وقت هست

نگران نباش دختر. منم نداره

مال‌من ۹‌ماهگی در اورد

دکتر گفت تا ۱۴ ماهگی وقت داره

پسر من هنوز درنیاورده چند روز دیگه ۱۰ماهش میشه دکترش گفت این ماه درمیاره بچه دوستم تولد یکسالگیش دندون دراورد میگن هرچی دیر تر دربیاره دندونش محکمتر میشه

دختر من ۹ ماهگی دراورد

دختر منم داره ۹ ماهش تموم میشه ولی از دندون خبری نیست🫠

هرچی دیرتر دربیاد بهتره استحکامش بیشتره نگران نباش

تا ۱۳ماهگی وقت هست نگران نباش

هرچی دیرتر باشه جنس دندوناش بهترمیشه

دختر من هنوز نداره

تا۱سالگی هنوز وقت هس

سوال های مرتبط

مامان علی جانِ مادر مامان علی جانِ مادر ۱ سالگی
مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 ۱ سالگی