۴ پاسخ

بالای ۳۷ ونیم تبه
۳۷ دمای طبیعیه بدنه لازم ب شیاف نبوده
چ بویی میده ادرارش؟

الکی شیاف چرا میزاری
۳۷ و‌نیم تازه تب شروع‌میشه
اگ‌۳۸ شد باید شیاف بزاری
با قطره اول کنترل‌میکنن

الکی نزاز.
واسه ادرارش بو میده ازمایش ادار بده

۳۶ کذاصلا تب نیست ۳۷ هم همینطور چرا شیاف گذاشتین؟

۳۷ مگه تب حساب میشه که شیاف میزارید؟؟

سوال های مرتبط