۳ پاسخ

کم شیر نمیخوره هرچی بزرگ تر میشه فکش قوی تر میشه بیشتر شیر می‌کشه و تایمش کمتر میشه ولی قبلا همش بین شیر خوردن وایمیستاده طول می‌کشیده فک میکنی کم میخوره اگ کم میخورد گرسنه میشد دوباره

بعد واکسن دوماهگی پسر من یه مدت اینجوری شد دوباره خوب شد

بعضی وقتا اینجوری میشه اشکال نداره کم‌کم بده بهش تا بزرگ‌بشن هر چندوقت ی بار اینجوری میشن

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری