۴ پاسخ

خداروشکر حستو میفهمم دختر منم یک هفته nicuبود موقع ترخیص رو ابرا بودم

خداروشکر😍، دختر منم ۸ روزگی مرخص شد از خوشحالی برگشتن به خونه رو ابرا بودم🥲😁

خیلی خیلی مبارکه

خوشحال شدم واست خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی