۷ پاسخ

برید حتما آموزش پرورش حق باشماست برای یکی از دوستام هم پیش اومد رفتن آموزش پرورش و کاملاهم حقشونو گرفتن

موقع ثبتنام بهت گفتن ۱۰ تومن نداشتی کلا ثبتنام نمیکردی میبردی جای دولتی حالا ک ثبتنام کردی حضوری شده باید بدی دیگ کامل خاله منم بچش رفت همون موقع ثبتنام کلش رو دادن نمیشه ک نصف بدی نصف بمونه اونوقت اون کسایی ک کامل دادن اعتراض میکنن اموزش پرورش هم بری حق رو میدن به اونا نری بهتره

برو آموزش وپرورش بگو اصلا نمیدم چون الان دوماه تطیله از کجا بیارم همه چی بیست برابر گرون شده بخدا ندارم دیگه نمیگیرن ازت
گلم من پرم میشه دراخواست بدی داشته باشمت ممنونم💐

متاسفانه برای ماهم همیطو کردن

برو اموزش پروورش

پیش دبستانی میره دخترم مخاد بره کلاس اول

کلا پنج شش ماه حضوری رفتن ماهم همونقد دادیم دگ نرفتن تاالان امروز کلاس داشتن دیروزم داشتن اطلاع ندادن
ازاول باهاش صحبت کردم قسطی میدیم

سوال های مرتبط