کسی اکوی جنین و مادر انجام داده؟

۴ پاسخ

واسه من جنین رو نوشته همراه انومالی بدم واسه ۲۸ ام
انشاالله واسه همه خوب باشه

من جنین رو نه ولی برا خودم رفتم

منم امروز نوبت دارم

بله.جنین انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سودا و مهرسا 🩷 مامان سودا و مهرسا 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توراهی مامان توراهی هفته بیست‌وسوم بارداری