عزیزم چ حرفیه منم همینطوریم ناراحتی نداره من که دیگه شیر خشک میدم دختر منم تا سینمو میبرم سمتش ی گریه های میکنی ک کبود میشه فدای سرمون هرچیزی ی حکمتی هست
منم همینطورم عذاب وجدان نداره
وای که منم همین فکرو میکردم😭
خیلی حس بدیه من درکت میکنم
ایشالا بگیره سینهت رو💔
امیدتو از دست نده ولی غصه هم نخور
دقیقااااا منم همینطور
تاالان دوشیدم دادم
سینمو میزارم دوسه تا مک میزنه و گریه
دیگ خسته شدم😭😭😭
از منم از بیمارستان نگرفت! اما تا ۱۵ روزگی خیلی تلاش کردم تا اینکه گرفت !
سر سینت نبات بزن شیرین بشه
یا شیشه شیر دکتر براون سری صفرشو بگیر تا مک زدن یاد بگیره
منم وقتایی که سینمو پس میزنه همچین حسی میگیرم خیلی بده میدونم
ولی بچت کوچیکه تلاش کن شاید گرفت
عزیزم مهم اینه ک از خودت داره تعذیه میکنه چ زیر سینت باشه چی تو شیشه شیر فدات شم غصه نخور
نه عزیزم بعضی بچه ها درکل سینه نمیگیرن شاید هم سر سینه نداری
نه گلم چرا بدش بیاد تو مادرشی فقط عادت ندار بچه
خب وقتی دوشیدی با شیشه بهش دادی معلومه سینت رو نمیگیره اون به شیشه عادت کرده گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.