۸ پاسخ

شوینده هم چیکو مایع استریل

دکتر براونز

من سر قبلی اونت داشتم اینبارم اونت گرفتم.
شوینده لباس پینو ابی گرفتم بوش خوبه لباسا رو هم تمیز می‌کنه
شوینده سر و بدن جانسون
واسه قبلی بیبی‌کوکول داشتم و بعدشم ایروکس گرفتم که ایرانیه ازش راضی بودم

فیلیپس اونت عالیه شیشه شیرش

شیشه اونت گرفتم راضیم شوینده ام فیروز گرفتم

من سرپسرم‌دکتربراونز استفاده کردم الانم همینو گرفتم.شوینده شیشه هم‌مارک یونی فقط

من برا بچه قبلیم شیشه اونت استفاده می‌کردم خیلی خوب بود ایندفه هم همونو گرفتم

من شیشه اونت گرفتم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی