۸ پاسخ

من دختر داشتم خیلی گوجه سبز میخوردم

مال من که احتمال دادن پسره

میگن ویار ترشی و شوری دختره

من خیلی میخورم
دخمله

گوجه سبز و که دختر و پسر دوستدارن معمولا
اابته اکثرا

میگن پسره

برامن دختر بود🥹

جدا از جنسیت نمک بزن بهش یا دلار خیلی خوشمزه میشه😁

سوال های مرتبط

مامان آر‌ِن🩵🫧 مامان آر‌ِن🩵🫧 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری