سلام خانوما ،کسی ویار آب دوغخیار داشته؟جنسیت بچش چی شده؟😂

۱۵ پاسخ

خواهرشوهرم داشت دختربود

من دوغ دوست داشتم دختره

دوغ پسردارم

دوستم ویارش رو داشت پسر داره

معمولا اینا مال پسره

دوستم داشت ،دختر داره

من پسر😂

جاریم میخورد کلا .. ماست و نون خشک .. دوغ لیوانی .. اش دوغ .. بچه‌ش پسره

وااای من الان ی چند روزی ویار دوغ ابعلی کردم

من، پسر

من ویار دوغو خیار داشتم پسره

والا من سه ماه اول ویار هیچی نداشتم انقدر حالم بد بود تازه تازه دارم ویار میکنم اونم همه چی هرچی اسمشو بیارن من هوس مبکنم الان یکی اسم کوکو سبزی اورد🥲🥲🥲🥲

دووووغ داشتم دختر، ویار نداشتما، ولی خیلی میخوردم

اره سه ماه اول میخوردم
پسر شد

مننن هنوزم دارم،دختر

سوال های مرتبط

مامان النا و محمد مهدی مامان النا و محمد مهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری