خانوما شما چجوری تکون های نی نی و در طول روز می‌شمارین؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

کی بیکاره بشماره همین که بعد غذا ول ول کنه کافیه یا وقتای دیگه

من که یادم نمیمونه بشمارم والا اونجا خودش ول ول میخوره همه وقت

من نمیشمارم
بعد غذا حرکت داره و در طول روز هم چندباری حرکت می‌کنه
اگه حس کنم حرکتش کم شده یه چیز شیرین میخورم دراز میکشم تا حرکتش و حس کنم

من نمیشمارم فقط میدونم ک صبحا و بعد هر وعده غذایی و خوراکی شیرین تکون میخوره

به من دکتر گفت تو ۲ ساعت ۸ تا تکون بخوره کافیه بعد غذا
ولی من نمیشمارم حساس نمیشم کلا در طول روز خوب تکون میخوره

سلام عزیزم
خودتو درگیر تکون بچه نکن
همون قدر که زمانی که راه میری
یا استراحت میکنی
یا نشستی تکون بخوره و حس کنی کافیه
چون بدن با بدن فرق می‌کنه

چن دقیقه بعد غذا دراز میکشم به پهلو دستم میزارم رو شکمم و میشمارم در روز چیزای شیرین هم بخورم بعدش میخوابم به پهلو و باز میشمارم

من اصلا تا حالا نشمردم
دقت کردم همیشه حرکت داشته
هر جا حس کردم کمه به پهلوی چپ خوابیدم

من وقتی حسکنم تنبل شده بعد غذا میشمارم که خیالم راحت بشه تو یک ساعت باید ۴ یا ۵ تا حرکت داسته باسه

نمیشمارم
میدونم کی ها بیداره و تکون میخوره همین
فقط باید متوجه بشی چه زمان‌هایی لگد‌میزنه هر بچه ای یه عادتی داره
نیاز نیست بشینی بشماری گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری