۲ پاسخ

من۶ لیتری دارم سیب زمینی ، مرغ ، ماهی ، نمیرو ، گوشت ، بال توش درست کردم خوب در میاد البته باید دمای مناسبی بذاری که خوب در بیاد دما بالا استفاده کنی چیزایی مثل مرغ و گوشت یا خام میمونه یا خشک میشه
مثلا برای سیب زمینی که بخوام توش درست کنم اول دمای ۱۶۰ میذارم در آخر دما رو ۱۸۰ میذارم که سرخ بشه ولی باید اینم بگم که مزه سیب زمینی توی هواپز با سیب زمینی که تو روغن سرخ میشه فرق میکنه ولی من دوست دارم

من دارم سرخ کن خوبیه واسه روزانه مدل ۹۲۷۰ هستش ۶ لیتریه من سیب زمینی و جوجه توش میزارم خیلی خوبه میشه مرغم خوب میشه

سوال های مرتبط