گیر میدن عزیزم.باید حداقل یک انگشت نه ناخن مصنوعی داشته باشه نه لاک
فکرنکنم گیربدن
فقط طلا!
من که از اول کاشت داشتم. دکترمم اوکی داد. قصد ریمو کردنم ندارم والا.
نباید حداقل یکی از ناخنات لاک داشته باشه...کمبود اکسیژن رو اصولا از روی کبودی انگشت تشخیص میدن
نههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.