بچه ها تو اتاق عمل دیگه رو لاک ناخن گیر نمیدن میدن؟

۵ پاسخ

گیر میدن عزیزم.باید حداقل یک انگشت نه ناخن مصنوعی داشته باشه نه لاک

فکرنکنم گیربدن
فقط طلا!

من که از اول کاشت داشتم. دکترمم اوکی داد. قصد ریمو کردنم ندارم والا.

نباید حداقل یکی از ناخنات لاک داشته باشه...کمبود اکسیژن رو اصولا از روی کبودی انگشت تشخیص میدن

نههههه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی