۴ پاسخ

پلارژین ونئوتادین

من کوریزان میدم پلارژین تاثیر نداشت

دکتر اطفال که بچمو بردم می گفت شربت سرماخوردگی کودکان برای آبریزش بینی بهتره

کوریزان بنظرم

سوال های مرتبط

مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی