۲ پاسخ

الهی کاش زودتر میبردی وقتی خیلی بچه تر بود بچها الان تو این سن خیلی بیشتر میفهمن و باهوشن🥺

بنظرم نبر
اگه خیلی استرس داره و الان اذیت موقع عمل هم اذیتش بیشتر میشه و ناراحتی میکنه

سوال های مرتبط