۵ پاسخ

عزیزم توروبیکا گروه مامانای مازنی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh_7570r

مامان آلا شما تا پابان بارداری جفتت پایین موند؟

سلام من شیر پاستوریزه یا شیر خشک رو با یه قاشق چای خوری ارد برنج هم میزنم یکم کره گیاهی نوک قاشق چایخوری شکر میزنم میزارم رو شعله یکم از فرنی خودمون شل تر برمیدارم اگه با شیر خشک درست کنم ک ابجوشم میریزم

من بک قاشق آرد برنج با یک مقدار کمی نبات و یک لیوان آب با هم مخلوط میکنم بعد میزارم روی شعله یکم ک سفت شد برمیدارم

برنجو اسیاب کن مثل ارد بشه...بعد اندازه یه قاشق بریز تو قابلمه بشور و با اب سرد هم بزن بزار رو شعله وقتی ب قوام رسید بزار ب دما محیط برسه یه قاشق شیر خشک یا شیر خودتون اضاف کنید برا نی نی ...همین.یکم کرده هم بزن روش

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی