۷ پاسخ

خیابان شمس آبادی بیمارستان عیسی ابن مریم

ادرس بیمارستان کجاس کجامیشه میشه ادری دقیق شو بدی

خوندم واینکه رسیدگیشون خوبه

بیمارستان دولتیه من اونجا زایمان کردم خیلی زایشگاهش تمیزه اصلا سزارین اختیاری اجازه نمیدن مگر اینکه یه مشکل داشته باشی سزارین اورژانسی بشه...من درد طبیعی رو کشیدم و سزارین شدم بیمارستانش بد نیس رسیدگی شون خوبه من راضی بودم ولی دکترم اذیتم کرد ک درد کشیدم و سزارینم نکرد همون اول بعد ک‌اذیت شدم و دردارو کشیدم سزارین شدم ولی زایشگاهش عالی بود پک رو باید قبل زایمان و اینا بخری یه کیفه شامپو و نوار و کفش و لباس داخلشه.هزینه هم نزدیک چهارتومن‌شد

ی کیف میدن که داخلش ی جفت دمپایی ی زیرانداز بهداشتی ی لیوان و ی قاشق داره

دولتیه این بیمارستان ک میگی

عزیزم عیسی بن مریم اموزشیه؟؟؟

سوال های مرتبط