۱۰ پاسخ

عزیزم این آمپول رو همه باید بزنیم ؟من دکترم هیچی نگفت میشه ی توضیحی بدی چرا زدی

خدا خودش به حق امام رضا دختر نازتو سر وقت خودش سالم و سلامت تو بغلت میزاره

عضلانی بود؟! چون منم احتمال بالایی بزنم سه تا زایمان زودرس داشتم و سرویکس پایین سرکلاژم
مثل پروژسترون ها روغنی بود ک درد میگرفت؟!

الهی امین

به. سلامتی عزیزم
چندهفته؟
مشکلت چیه بود که اینقدر زود زدی منم دکتر بهم داده گفته ۲۸شدی بزن اگه دردوانقباض داشتی

ان شالله همراز خاله هم سر موقع ب دنیا میاد توکل کن بخدا.قبلا سابقه داشتی؟

الهی آمین 🤍

انشالله سر وقت دنیا بیاد

انشالله عزیزم به سلامتی
منم زدمش باید بستری میشدم ولی قبول نکردم،صورتمم ورم کرد قرمز شد استخون درد هم گرفتم عوارضش ایناس

الهی سازگار باشه
انقلاض داشتی یا سرویکست کم شد؟؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی