۲ پاسخ

من دخترم چهار روز پیش ابریزش داشت اینارو دادم خوب شد ولی دیروز بد سرما خورد
الان آموکسی کلاو میدم میتونی ببرش دکتر اگه سرما خورده

اسپری بینی بزن هر ۴ساعت
و شربت و قطره پلارژین هر ۸ ساعت

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۳ سالگی