۱۳ پاسخ

من طبیعی بودم ۲ ماه طول کشید

من تا شصت روز داشتم

۴۰روز

ماساژ شکمی خیلی خوبه من خیلی درد داشتم ولی با ماساژ داخل بیمارستان تا ۱۰ روز فقط

من تا 20روز داشتم

من تا یه ماه داشتم🤦‍♀️

من تا یه هفته داشتم
بعدش چند روز یه بار در. حد لکه بود

خونریزی تا 10روز یا بیشتر هست
لکه بینی تا 40روز میگن هست

من همچنان دارم 😵‍💫

سلام صدف خوبی خوشگلم
قدم نو رسیده مبارک باشه

بدن ها فرق دارن

خونریزی ممکنه ۱۰،۱۲ روز ولی لکه بینی تا ۴۰ روز میگن ادامه داره

من تا۲۵روز داشتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد